Lite dåligt med uppdateringen känner jag.

Sitter i min säng och funderar vad jag ska göra av dagen, Hade tänkt gymma men måste ta mig in till K-stad då och det blir lite jobbigt, kanske jag sticker dit senare ikväll då. men något annat måste jag göra så tror jag ska sticka ut och rida senare om jag får tag på Linda, inte lika kul att rida själv. nog pratat om ridning!
Igår firade vi min morfar som fyllde år, annars var jag bara hemma hos Jeppe med Frida och Erik också :) När vi kom hem kollade vi på Trick r treat som var.... ganska konstig men hyffsad ändå. något jag undrar är om man firar halloween den 31 eller nästa helg? har inte riktigt koll på det haha.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0