Planering!

Hejhej!

Känner att dagarna bara försvinner nu under praktiken, jag menar det är ju fredag imorgon! Då slutar jag praktiken lite tidigare för att ta bussen hem, hämta saker + biljetter som kommer med posten sen vidare till Hässleholm igen för att ta tåget till Karlskrona. väl framme i Karlskrona tar jag bussen mot Torsås, EV byta buss också men kanske inte haha. När jag ÄNTLIGEN kommer fram till Torsås blir det FEST för Ida med Toga-tema! wooohooo! Tar tpåget hem med Ida sen på lördagen! göööött!

nu har jag planerat morgondagen, känns bra. Idag åt jag sushi med pappa btw, var inte alls lika gott som jag kom ihåg menmen, tog en massa annan kinamat också och gud vad gott det var! :D nomnom. Har även fått tillbaka min gamla mobil som varit på lagning, suck.. den gick att laga, jag som ville ha en ny *snyft* haha

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0