Sara Svensson trivs med APU

Hello people!

Började min praktik idag och det kändes riktigt bra, har komit till ett himla bra ställe så jag trivs verkligen efter bara en dag! slutade lite tidigare idag eftersom att jag skulle få en mjukstart. Måste in till K-stad någon dag också för att hämta upp en kamera från skolan eftersom att min strejkar lite då och då.



Nej nu ska jag allt ta en dusch och imorgon får det bli gymmet efter praktiken tycker jag allt! även om det blir sent men äsch, det får jag faktiskt ta, bussen stannar ju ändå precis utanför gymmet så behöver inte gå från stationen (;



I looove Heels!♥ ska snart iväg och se om jag kan hitta ett par kilklackar och ett par stövlar med klack men ska bara hitta tiden till det också haha

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0