Själv i Lägenheten.

Igår var jag som sagt på stan med Ida men hittade inte någonting direkt, efter att ha variit i K-stad stack vi till Hässleholm men hittade inte något speciellt där heller, eller jo en väska, datorväska, väldigt fyrkantig haha men vågade inte köpa den även om den bara kostade 50 kr, lite gammaldags typ. gillade den iaf men kunde inte bestämma mig, ska in till stan imorgon igen med Rebecca denna gången så då kan jag ju kolla på den igen ;)

Annars sitter jag i Jeppes lägenhet och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Borde egentligen gå ner till äffären och köpa lite frukost för han har slut på bröd, men jag orkar verkligen inte haha.

Idag har jag inte planderat så mycket, tror jag ska åka inom gymmet innan jag ska hem, jaa.. aa.. jag gör nog det ! känns bra att göra något vettigt, kommer ju nog inte hinna gymma så mycket under APU:n eftersom att jag jobbar länge och inte kan ta mig in till K-stad så lätt. men vi får la se!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0