Toga fest !

Blev bjuden på Toga-fest i torsås den 12:de av mina fina Ida! Det var ju så kul kul sist jag var där så denna gången lär ju inte bli sämre! Det är så synd att jag och R-Lj bara kan ses ibland, hon bor ju där borta och jag bor här nere men när hon kommer hem försöker vi alltid ses och träffade henne för en vecka sen har jag för mig men sknar henne ändå! vi har ju känt varandra sedan vi var 4-5 år gamla och håller fortfarande ihop, DET kallas vänskap på hög nivå ♥

Hahahaha tycker vi såg så annorlunda ut nu sen sist jag hälsade på men det var ju bara lite mer än ett halvår sen dom här bilderna togs, men gud va kul vi hade! och ja, vi är inte så seriösa när vi träffar varandra därför det inte finns så många normala bilder haha men vem har sagt att man ska vara som alla andra? :D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0