Planer inför dom sex veckorna!

Nu är det som sagt lov en vecka och sedan APU i fem, då ska jag verkligen ta tag i träningen! på lovet kan jag lätt bara åka in till K-stad till gymmet och träna men på APUn blir det dock lite svårare eftersom att jag jobbar ca nio till fem om jag minns det rätt men det ska allt gå haha annars är det bara att köra aerobics hemma, har en jättebra video hemma från när mamma var yngre som verkligen fungerar. sen är det ut och springa och rida lite (: känns riktigt bra nu, så får vi se resultatet när jag komme rtillbaka till skolan igen :) känns inte jätelönt att vara i skolan en vecka och två dagar föresten haha men iaf, man får träffa alla igen, kommer ju inte se dom flesta nu på en evighet! :( but thats life. jag tror verkligen på detta nu, känns bra med träningen! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Ditt bloggnamn:

what do you have to say?

Trackback
RSS 2.0